Důležité informace
Výpisy ze zdravotní dokumentace volejte alespoň den předem.
Pokud vyšetřujeme, nemůžeme zvedat telefony! Zavolejte později.
Posledního pacienta ošetříme 15 minut před koncem ordinační doby. Máme i jiné pracovní povinnosti včetně služeb v nemocnici, kam není možné nastoupit se zpožděním.
Informace o výsledcích: Všechny výsledky prochází kontrolou lékaře. Je-li zapotřebí reagovat na nějaký výsledek (pozvání na kontrolu apod.) lékař Vás v nutných případech přímo telefonicky kontaktuje. Je nutné nám oznamovat event. změnu nahlášeného telefonního čísla a emailového kontaktu!
Potřebujete-li předpis trvalé medikace bez nutnosti navštívit lékaře, můžete si recept vyzvednout u sestry. Je vhodné před tím telefonicky zavolat, nebo napsat e-mail.
Návštěvní služba probíhá po předchozí telefonické domluvě, a je určena zejména pro imobilní pacienty. Při ohrožení životních funkcí je nutné volat neprodleně záchrannou službu.
Pracovní neschopnost: v případě, že se pacient nedostaví na plánovanou kontrolu, případně se neomluví telefonicky, přes e-mail, jsme dle zákona povinni ukončit pracovní neschopnost, aniž bychom pacienta kontaktovali !
Pacient je při poskytování zdravotních služeb povinen:
Pokud vyšetřujeme, nemůžeme zvedat telefony! Zavolejte později.
Posledního pacienta ošetříme 15 minut před koncem ordinační doby. Máme i jiné pracovní povinnosti včetně služeb v nemocnici, kam není možné nastoupit se zpožděním.
Informace o výsledcích: Všechny výsledky prochází kontrolou lékaře. Je-li zapotřebí reagovat na nějaký výsledek (pozvání na kontrolu apod.) lékař Vás v nutných případech přímo telefonicky kontaktuje. Je nutné nám oznamovat event. změnu nahlášeného telefonního čísla a emailového kontaktu!
Potřebujete-li předpis trvalé medikace bez nutnosti navštívit lékaře, můžete si recept vyzvednout u sestry. Je vhodné před tím telefonicky zavolat, nebo napsat e-mail.
Návštěvní služba probíhá po předchozí telefonické domluvě, a je určena zejména pro imobilní pacienty. Při ohrožení životních funkcí je nutné volat neprodleně záchrannou službu.
Pracovní neschopnost: v případě, že se pacient nedostaví na plánovanou kontrolu, případně se neomluví telefonicky, přes e-mail, jsme dle zákona povinni ukončit pracovní neschopnost, aniž bychom pacienta kontaktovali !
Pacient je při poskytování zdravotních služeb povinen:
- Dodržovat navržený individuální léčebný a diagnostický postup.
- Řídit se vnitřním řádem poskytovatele.
- Pravdivě informovat ošetřujícího zdravotnického pracovníka o dosavadním vývoji zdravotního stavu, včetně informací o infekčních nemocech, o zdravotních službách poskytovaných jinými poskytovateli, o užívání léčivých přípravků, včetně užívání návykových látek, a dalších skutečnostech podstatných pro poskytování zdravotních služeb. Nesplnění této povinnosti je považováno za hrubé porušení tohoto vnitřního řádu.
- Nepožívat před a během vyšetření alkohol nebo jiné návykové látky a podrobit se na základě rozhodnutí ošetřujícího lékaře v odůvodněných případech vyšetřením za účelem prokázání, zda je nebo není pod vlivem alkoholu nebo jiných návykových látek.
- Je povinen chovat se dle zásad občanského soužití a dobrých mravů ve vztahu ke spolupacientům a zdravotnickým pracovníkům. Je povinen respektovat pokyny zdravotnických pracovníků. Výše uvedené povinnosti se vztahují i na zákonného zástupce, popřípadě osoby určené zákonným zástupcem, nebo jiné doprovázející osoby. Nerespektování zásad občanského soužití a dobrých mravů je považováno za hrubé porušení tohoto vnitřního řádu.
- Jednání pacienta nemůže působit úmyslné zmaření, ztížení nebo ohrožení poskytování zdravotnické služby pacientovi či jiným pacientům.
- Registrovaný pacient je povinen do 14 dnů oznámit svému dosavadnímu registrujícímu lékaři každou změnu telefonního či emailového kontaktu, zdravotní pojišťovny, změnu druhu zdravotního pojištění, změnu registrujícího lékaře, změnu bydliště, propuštění z ústavního léčení a závažnou změnu zdravotního stavu.